Usein Kysyttyä

————————————————————————————————-

K: Miksi ravintolassanne ei ole tarjolla aurajuustoa vaan homejuusto?

V: Homejuusto ja aurajuusto ovat käytännössä samaa. Aurajuusto on Aura -merkkinen kotimainen homejuusto. Käytämme parhaamme mukaan AURA-merkistä homejuusto, mutta välillä käy niin että Heinon tukusta on päässyt loppumaan. Tässä tapauksessa käytämme vastaavaa tanskalaista homejuustoa.

————————————————————————————————-

K: Miksi pizzoja ei voi toiveidensa mukaisesti jakaa osiin esim. neljään osaan ja laittaa jokaiseen osaan eritäytteet mieleisensä mukaisesti?

V:Tässä tapauksessa on montakin syytä miksi näin emme tee. Ensinnäkin jos pizzan jokaiseen osaan laittaa eri täytteet, paistuminen tapahtuu eri aikoihin, jolloin yksi osa saattaa olla raaka kun toinen osa on täysin paistunut. Toiseksi se hankaloittaa kokin työtä. Kolmanneksi usein pizzan toinen osa on painavampi kuin toinen, jolloin sen vieminen pizzauuniin asti ja sieltä ulos ottaminen hankaloituu.

————————————————————————————————-

K: Saamani ruoka annos oli eri kuin tilaamani, mitä teen?

V: Soita välittömästi ravintolaan ja pyrimme korjaamaan vahingon. Useiden päivien jälkeen tehtyjä ilmoituksia ei enää oteta huomioon.

————————————————————————————————-

K: Väärinkäsityksen tapahduttua miksi pyydätte asiakkaittanne toimittamaan väärin annettut tuotteet takaisin ravintolaan?

V: Tämä käytäntö johtuu siitä, että tarkistamme virheen oikeasti tapahtuneen ja sitten vasta korjaamme väärintapahtuman. Emmä vihjaile ettemmekö luottaisi asiakkaisiimme, mutta varsinkin nuoret osaavat olla erittäin vikkeliä näissä asioissa.

————————————————————————————————-

K: Miten voin tilata ruoat?

V: Ruokien tilaaminen tapahtuu puhelimitse tai paikanpäällä.

————————————————————————————————

K: Miten puhelimitse voi oikeaoppisesti tilata ruoat mukaan tai nautittavaksi paikanpäällä?

V: Suosittelemme asiakkaillemme seuraavan kaavan noudattamista tilatessanne ruokia puhelimitse:

1. Tutki ruokalista tarkasti, ja kirjoita itsellesi ylös listassa löytyvän tilattavan ruoan numeron, määrän ja mahdollisia muutoksia esim. täytteen vaihtaminen, ekstra täytteet yms. esim. 22×1(ilman homejuustoa)

2. Soita puhelin numeroomme, luettele tilauksesi selvästi ja ilmoita joko noutavasi ruoat tai nauttivasi paikan päällä.

3. Ilmoitamme arvion valmistumisesta jolloin ruokia voi tulla noutamaan. Huom. ajat ovat aina arvioita ruoka-alan arvaamattomuuden vuoksi.

————————————————————————————————-

K: Onko teillä kotiinkuljetusta?

V: Polttoaineen korkean hinnan ja suurien kustannuksien vuoksi, kotiinkuljetusta ei valitettavasti ole. Tällä tavalla pystymme pitämään ruokien hinnan kohtuullisena. Lukuun ottamatta isompia ruokatilauksia, tässä tapauksessa vähintään 10 ruoka (70€:n verran) annoksen tilauksia kuljetetaan lähitienoille. Tilaus pitäisi jättää ravintolaan hyvissä ajoin.

————————————————————————————————-

K: Montako täytettä voi pitsassa vaihtaa?

V: Pitsassa voi vaihtaa käytännössä niin monta täytettä kuin haluaa, tosin ensimmäinen on veloituksetta ja jokainen sitä ylittävä vaihto maksaa lisätäytteen hinnan.

————————————————————————————————-

K: Miksi ruokalistassanne ei ole Dillinger, Kummisetä tai Al Capone pizzaa?.

V:Ruokalistat ovat aina ravintolakohtaisia, tämän takia erinäisiä pizzoja ja täyte yhdistelmiä on tuhansia ympäri suomea.

————————————————————————————————-

K: Miten oikeaoppisesti vien teiltä tilaamani pitsat kotiin?

V: Seuraavat säännöt pätevät tässä tapauksessa:

1. Pitsalaatikkoa tulisi kantaa vaakatasossa, siten miten pitsat on henkilökuntamme teille ojentanut.

2. ÄLÄ missään nimessä käännä pitsalaatikkoa pystytasoon, ylösalaisin tai ravistele holtittomasti.

3. ÄLÄ lähetä alle 10-vuotiasta noutamaan yli kolmea pitsaa, jos olette epävarma hänen voimistaan kantaa pitsat vaakatasossa kotiin asti. (VARSINKIN TÄMÄ OHJE ON ERITTÄIN TÄRKEÄ NOUDATTAA, kokemuksesta tämän kirjasimme tänne. mutta tästä tarinasta joskus toiste sitten)

————————————————————————————————-

K: Onko ravintolassanne sääntöjä joita olisi hyvä tietää?

V: Ravintolassamme on käytössä yksi tärkeä sääntö, ja lisäksi lukuisia muita sääntöjä jotka tukevat tätä tärkeä sääntöä.

Tärkein sääntö: Maalaisjärjen käyttö on sallittua!

Muut säännöt:

1. Ravintolaan tai ravintola alueseen EI SAA tuoda omia juomia tai ruokia.

2. Ravintolassa ruokailessaan pitää osata ottaa muita asiakkaita huomioon.

3. Ravintolan sisätilat on varattu pääosin ruokaileville asiakkaille.

4. Loossien päällä ei saa missään nimessä pomppia, ainakaan kengät jalassa, koska loosit menevät helposti rikki.

5. Ravintolan siisteyden ja viihtyvyyden ylläpitämiseksi, muistakaa putsata kenkiänne ulkona ennen ravintolaan tuloa.

6. Ravintolan siisteyden ja viihtyvyyden ylläpitämiseksi, terassi alueella tai muualla ravintola aluella ei saa räkiä, sylkiä tai muuta vastaava.

7. Älkää heittäkö kuitteja, karkin käärepaperit yms roskiin menevää paperia ruokapöytien alle. Jättäkää ne pöydän päälle, me siivoamme ne kyllä.

8. Lisäksi: terassin kaiteiden päällä ei saa istua, terassin kaiteiden yli ei saa räkiä alas, tai HEITTÄÄ RUOKA, terassi alueella ei saa skeitata.

9. Lisää sääntöjä tulee tarvittaessa ajan myötä.

Onko lisää kysyttävä? Jätä viesti palauteboxiin!. :) Vastaamme ilomielin kysymyksiinnne!:.